Geen weekverslagen meer - Reisverslag uit Sydney, Australië van Vera Westra - WaarBenJij.nu Geen weekverslagen meer - Reisverslag uit Sydney, Australië van Vera Westra - WaarBenJij.nu

Geen weekverslagen meer

Door: Vera Westra

Blijf op de hoogte en volg Vera

27 Februari 2015 | Australië, Sydney

Tijdens een hele week stage kom je best wel moe thuis en het zijn een paar avonden dat je leuke dingen doet en het weekend gebruik ik voor gezelligheid. Een weekblok schrijven is iets te veel van het goede en ga nu af en toe schrijven met wat ik heb meegemaakt! Zodra ik vanaf juni ga reizen, zijn de weken denk ik weer vol genoeg om een weekblog mee te vullen.

De week van 16 februari heb ik veel stage gelopen en ‘s avonds met Katie en Milly gechilled. Camille, de andere stagiaire is gestopt bij het bedrijf omdat ze met haar studie is gestopt, ik merk dat het een stuk stiller is en minder gezellig. Daarnaast lig ik bijna elke avond na stage in het zwembad, de avonden zijn nog zo lekker warm en duren eindeloos.
Woensdag 18 februari hadden we het Junior Sport Star event, erg leuk om mee te maken en dat is precies te reden waarom ik graag stage loop!

Deze zaterdag (21 februari ) geen babysitten voor mij! Voor de verjaardag van Sophie hebben we een auto gehuurd en zijn we vertrokken naar Melbourne om haar te verrassen. Een hele gezellig autorit, met veel eten, dutjes en veel gezang. Een prachtige weg met enorm uitzicht, net of je door een film van de Lion King rijdt. Sophie schrok ontzettend toen wij om de hoek vandaan kwamen! Die avond heerlijk uiteten en naar een nachtclub geweest. De volgende dag hebben we gezellig geluncht en zijn we weer in de auto terug gestapt! Echt een bijzonder weekend.

Maandagavond heb ik met Camille een biertje gedronken en genoten van de warme, zomerse avond.

Dinsdag (24 januari) ben ik in de ochtend door mijn heup geschoten, na uren niet te kunnen bewegen en veel pijn ben ik door pijnstillers in slaap kunnen vallen. De volgende dag nog een dag op bed gelegen en donderdagochtend weer naar stage geweest, die middag naar de dokter geweest en zwaardere pijnstilling gekregen. Het gaat nu alweer een stuk beter en ben weer op stage. Je wordt erg vrolijk en een beetje zweeverig van de medicatie, dus het college dat ik gisteren volgde was een leuke uitdaging om mijn hoofd erbij te houden.

Ik weet nog niet wanneer maar heb skydive val gekocht! Nu nog een datum boeken en ik ben klaar om uit een vliegtuig te springen!!!!!

Morgen babysitten tot 13.00 en om 14.00 werk ik 3 uur op future music festival en daarna kunnen morgen we het terrein op om te genieten, check die line-up haha (Met Katie en Camillie). Zoveel zin in!

  • 27 Februari 2015 - 07:43

    Dominique :

    Beetje jammer dat je dan niet even makkelijk een linkje naar die festivalline-up erbij zet! (Of zie ik die niet doordat ik dit lees op mijn Dinosaurus IPhone 3gS?)

  • 15 Maart 2015 - 10:17

    Jeannette De Jager:

    Leuk om ook wat meer over je werk te lezen.
    Doe je het oppassen erbij.
    Kun je goed rondkomen. Of is het een karig bestaan.
    Maar wel een onwijs leuke ervaring nietwaar.
    Heb je het over Katy Perry? Wauw.
    Komen er nog vrienden van je naar je toe?
    Komende week zijn Rick en Scott jarig.
    Rick zijn verjaardag hebben we gevierd in Val Thorens.
    Komend weekend vieren we Scott zijn verjaardag.
    Mijn moeder komt logeren. Scott gaat op zijn verjaardag uit met vrienden in Utrecht.
    Hij logeert dan bij vrienden die op het Moskeeplein wonen.
    Onze hond Skip wordt geopereerd. Hij heeft een knobbel op zijn buik en die wordt dan verwijderd. Zal wel goed gaan.
    De lente komt eraan. Hier en daar verschijnen de blaadjes. Een mooie tijd.
    Ik wens je veel plezier daar.
    Groetjes en een denkbeeldige knuffel van ons allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australië !

Sydney onveilig maken en daarna reizen.

Recente Reisverslagen:

14 Maart 2015

Twee maanden weg

27 Februari 2015

Geen weekverslagen meer

16 Februari 2015

Week 5

06 Februari 2015

Week 4

30 Januari 2015

Week 3
Vera

Derdejaars student eventmanagement aan de HKU. Van 6 januari tot 28 augustus ben ik in Australië. Mijn stage in Sydney begint 19 januari en duurt tot 6 juni. Tweede keer Australië, maar dat maakt de spanning er niet minder op!

Actief sinds 24 Dec. 2014
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 4895

Voorgaande reizen:

06 Januari 2015 - 28 Augustus 2015

Australië !

Landen bezocht: