DIKKE VETTE SPANNING - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Vera Westra - WaarBenJij.nu DIKKE VETTE SPANNING - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Vera Westra - WaarBenJij.nu

DIKKE VETTE SPANNING

Door: Vera Westra

Blijf op de hoogte en volg Vera

29 December 2014 | Nederland, Nederland

Vanochtend stond ik op en kon alleen maar denken: NOG 8 DAGEN, NOG 8 DAGEN. Wat een spanning, wat een zenuwen en wat heb ik ontzettend veel zin in dit avontuur.

Een blog bijhouden heb ik eerlijk gezegd nog nooit gedaan, ik ga mijn best doen iedereen op de hoogte te houden en mijn verhalen een beeld te geven.

6 januari vlieg ik naar Australië!

7 januari kom ik aan in Sydney, de stad waar ik dan de komende 5 maanden voor mijn stage zal gaan verblijven.

19 januari start ik, dus heb gelukkig nog een paar dagen om aan deze immens grote stad te wennen, te genieten van een paar dagen vrij en een woonplek te zoeken!

5 juni eindigt mijn stage en zal ik tot 28 augustus door Australië backpacken en mijn familie bezoeken.

Tips zijn altijd welkom, haha!